Startuje kampaň "No a co?"

13.01.2012 - Právě startuje kampaň, která poukazuje na vysokou kvalitu práce lidí se zdravotním postižením...
V lednu odstartovala kampaň s názvem „No a co?“, jejíž zadavatelem je Nadační fond pro podporu zaměstnávání osob se zdravotním postižením. Jedná se o první celostátní kampaň, která má širokou veřejnost upozornit na existenci ochranné známky Práce postižených a na vysoce kvalitní práci osob se zdravotním postižením.
 
Kampaň probíhá až do března tohoto roku po celé republice, a to v kinech, novinách, časopisech, na billboardech, zastávkách MHD, na internetu nebo i v čekárnách lékařů. Autorem fotografií je Nikola Tačevski, uznávaný fotograf, který byl již mnohokrát oceněn na nejrůznějších mezinárodních festivalech. Pro kampaň „No a co?“ fotografoval bez nároku na honorář.
 
„Protože Charita Opava rovněž zaměstnává zdravotně postižené, tuto akci podporujeme. Víme, že dokáží odvést skutečně výbornou práci,“ uvedl zástupce ředitele Charity Opava Tomáš Schaffartzik, který je rovněž manažerem pro chráněné zaměstnávání.
 
Protagonisté kampaně jsou skuteční lidé, žádní herci. Bojují v životě s různými typy zdravotních handicapů a jsou to většinou zaměstnanci firem, které jsou držiteli ochranné známky Práce postižených.
 
Až tedy uvidíte tyto lidi například na billboardech, věřte, že oni a tisíce dalších nepotřebují milodary, ale férovou pracovní příležitost, pak dokáží být soběstační. 

Děkujeme partnerům